Ugrás a fő tartalomra

Megfázás kezelése természetes módszerekkel kismamáknak


Amikor az ember kisbabát vár, akkor egy sor tíltólistás dologgal áll szemben. Főleg, ha még meg is fázik, fáj a torka...

Lássuk, hogy  mik azok a gyógyteák, gyógymódok, amiket biztonsággal alkalzhatnak a kismamák! De ha kérdésed merülne fel, hogy a TE esetedben mindenezek tényleg használhatod-e,írj bátran: mintaelet@gmail.com!

Kapcsolódó kép
a kép forrása: nlcaffe.hu
Ha csak folyik az orrod, fáj a torkod ezeket használhatod:
- C-vitamin 2000 mg/nap (délelőtt és délután, este már ne)
- ezüst kolloid: naponta többször fújni a szájba

Gyógytea:
- 1 evőkanál összetört csipkebogyó
- 1 teáskanál hibiszkusz
- fél evőkanál kakukkfű (érdemes tudni róla, hogy ő is tíltó listán szerepel várandósság esetén, de itt kevés mennyiségben szerepel, illetve egy keverékben van)
- 2 evőkanál kamilla
- 1 evőkanál borsmenta
- 1 evőkanál hárs
- fél evőkanál bodza virágzat ( ennek fogyasztánál oda kell figyelni, mert vérnyomás növelő hatása van. Ha magas a vérnyomásod, önmagában ne fogyaszd)

Ez egy keverék, melyet összekeversz, egy tálban, majd naponta 1 literrel fogyasztasz belőle. Tehát 1 l vizet fel kell forralni, 5 perc elteltéve 1 evőkanálnyi mennyiséget kiveszel a keverékből, és leforrázod a vízzel, 15 perc áztatás után leszűrjük. Mézzel lehet ízesíteni, illetve 1-2 csepp bio citrom levélev (a gyógyteákba nem teszünk citromot, met tönkre teheti azok szerkezetét, de mivel itt csipkebogyó is szerepel, a pár csepp citrom leve segít ennek felszívódását!)
Majd a kész teát rakd természoba, hogy mindig langyosan tudd fogyasztani!

Láz esetén, minden képpen keresd meg orvosodat, illetve gyógynövényszakértőt (mintaelet@gmail.com)!

Táplálkozásodra is figyelj oda: amíg nem vagy jobban, addig minden képpen ne fogyassz tejterméket, mert az nyálkásítja a bélrendszert, és meleg ágyat ad a bacik elszaporodásához!
www.mintaelet.hu

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kinder Pingui torta-vegán

 Készülődtem a 4. kisfiam- Előd születésnapjára, s mivel ő még nem tudja megmondani, hogy milyen tortát szeretne, így találgattunk a többiekkel, hogy mi ízlene neki!😉 Végül a Kinder Pingui-re esett a választás, de ezt ugye miattam vegánosítani kellett... Így szimpatikus kinder pingiu torta receptjét vettem elő és el kezdtem átmódosítani, és a végeredmény csoda finom lett!!😋 Alapja  csokis piskóta, aminek nem szabad, hogy vastag legyen! Így: - 50 g tönköly teljes kiőrlés - 50 g fehér tönköly liszt - 1/4 csomag foszfátmenes sütőpor (DM) - kávéskanál szódabikarbónda -bio - 50 g nádcukor - 25g olíva olaj (nem fog kiérződni) -  pici citromlé (bio) - 1 dl víz A sütőt 180 fokra előmelegítjük, a formát kibéleljük.  Először a száraz alapanyagokat összekeverjük, ehhez adjuk a nedves összetevőket. Majd beleöntjük a formába és tűpróbáig sütjük. Kivesszük, és hagyjuk kihűllni. Addig elkészítjük a két krémes réteget- a csoki ganache és a tejszínes krémet Először a habos réteggel kezdjük! Ehhez szü

Önfejlesztő Klub-Érzelmi Aromaterápia

Sziasztok! Az önfejlesztés, az újabb lépcsőfokok meglépése sokszor nem megy egyedül! :-) Ezzel így vagyok én is! :-) Mivel nagy szerelmese vagyok a Young Living illóolajoknak, így tudtam, hogy kiválóan fogom használni ezeket az illóolajokat erre is! Kerestem olyan személyt, akinek már meg van a tudása ezen a téren. Már egy ideje követem Ágota munkásságát! 😇 Nagyon szimpatikussá vált számomra az Aroma Freedom Önfejlesztő online Klubja, így jelentkeztem hozzá én is már lassan egy hónapja vagyok jelen így is az életemben és fejlődésemben! :-) Tudom, hogy kicsit (vagy nagyon) misztikusnak véled a soraimat, de rögvest világos lesz! :-) Bizonyára neked is vannak olyan reakcióid, olyan szokásaid, olyan gondolataid, amelyek a gondolataidba beépültek, és mint egy alapprogram a háttérben futnak. Lehet, hogy eljutsz arra a szintre is, hogy jó lenne őket átformálni, de "hogyan"? Erre egy eszköz az illóolajok, amelyek az agyban a Limbikus rendszeren keresztül hatnak az emlékképü

Önfejlesztő klub-saját tapasztalat

 Sziasztok! Ahogy arról már korábban írtam, részt veszek Ágota (Rosenberg N. Ágota) által vezetett Önfeljlesztő klubbjában! Pár hónap saját tapasztalátát osztom meg veled :-) Azért jelentkeztem ebbe a klubban, mert segítőként fontos számomra, hogy én is fejlődjek és ami a legfontosabb elengedjek dolgokat, amelyek történnek velem!  Amikor valaki hozzám fordul én is részese vagyok a változásának. Igaz, hogy én kívülállóként veszek részt a folyamatában, de engem is megérint. Másrészről, mivel hiper érzékeny vagyok (ezért tudok annyira gyorsan és hatékonyan rátalálni mások esetleges megoldására), így a "kinti" életben a hétköznapi történések nagyon nagy hullámokat okoznak bennem. Ez nagyon nehéz, mert sok szituációt eltúlzok, rosszul értelmezek. Már ezzel együtt tudok élni és megtanultam kezelni, de attól még bennem zajlanak a hullámok!😊 A kép forrása:http://eztnezdmeg.com/sziv-alaku-hullam/ Mivel a Young Living illóolajok a mindennapjaim része évek óta, így egyértelmű volt, hog