Ugrás a fő tartalomra

Kinder Pingui torta-vegán

 Készülődtem a 4. kisfiam- Előd születésnapjára, s mivel ő még nem tudja megmondani, hogy milyen tortát szeretne, így találgattunk a többiekkel, hogy mi ízlene neki!😉

Végül a Kinder Pingui-re esett a választás, de ezt ugye miattam vegánosítani kellett...



Így szimpatikus kinder pingiu torta receptjét vettem elő és el kezdtem átmódosítani, és a végeredmény csoda finom lett!!😋

Alapja  csokis piskóta, aminek nem szabad, hogy vastag legyen!

Így:

- 50 g tönköly teljes kiőrlés

- 50 g fehér tönköly liszt

- 1/4 csomag foszfátmenes sütőpor (DM)

- kávéskanál szódabikarbónda -bio

- 50 g nádcukor

- 25g olíva olaj (nem fog kiérződni)

-  pici citromlé (bio)

- 1 dl víz

A sütőt 180 fokra előmelegítjük, a formát kibéleljük. 

Először a száraz alapanyagokat összekeverjük, ehhez adjuk a nedves összetevőket. Majd beleöntjük a formába és tűpróbáig sütjük.

Kivesszük, és hagyjuk kihűllni.

Addig elkészítjük a két krémes réteget- a csoki ganache és a tejszínes krémet

Először a habos réteggel kezdjük!

Ehhez szükség van 500 ml növényi tejszíhabra. Én ezt a fajtát választottam: 

Azért is szeretem, mert nem kell bele fixáló, felverés után is kemény marad!
  1. Ehhez kevertem cukrot. Nos, ekkor nagy gondban voltam, mert alapból nádcukrot használok mindehez, de annak van egy barnás színe, viszont most nem szerettem volna, hogy beszínezze.Úgy döntöttem, hogy a stivás-elitrittel fogom édesíteni, így azzal tettem. Ha neked nem fontos, hogy fehér maradjon a hab, akkor nyugodtan nád-porcukorral készísd.
  2. másik gond az volt, hogy a citromos ízt szerettem volna beletenni, de a citromlé nagyon felhígította volna a habot, így az könnyebben összesett volna. Ekkor eszembe jutott, hogy belsőleg is használható terpáis illóolajam is van! Így beletettem! Csodás íze lett!😉
Ha szeretnél róla többet tudni, nyuodtan kérdezz!
                                                                    ID: 26419019

Amikor elkészültem a habbal, akkor a tésztára öntöttem a felét, betettem a hűtőbe. 

Újabb kihívás a csoki ganache!

Ehhez szükéged lesz

- 100 g (én ) belga 70% étcsokoládé - de lehet bármilyen más magas kakaó tartalmú étcsoki

- 100 g (fent említett) vegán tejszín

- pici növényi vaj kb. 50g

- én még tettem bele pici stiviás-elitritet mivel eléggé keserű csokit használtam

Vízgőz felett elkezdtem a csokit és a tejszínt összemelegíteni, amikor a csoki 80 % felolvadt, akkor levettem az edényt és belekevertem a vajat is, kevergettem, míg egyneművé vált. Megnéztem az újjammal, hogy még forró-e, amikor kézmelegre hűlt, akkor

Kivettem a tortámat és az összeset rákaentem az egészet és visszatettem a hűtőbe. Megvárrtam, míg megdermedt és rátettem a maradék tejszínhabot.

A Végén megint készítettem egy adaggal a csoki krémből azt pedig a tetejére kentem. Majd megint hűtő!

Csak Ennyi!☺



Az biztos, hogy nem ez volt az utolsó, hogy ezt a tortát készítettem!😊

A képen látható pici kinder pingui bolti és nem vegán! Összehasonlításként tettem rá!☺Szerintem hasonlít...

Ha elkészíted, mutasd meg neked hogy sikerült!☺

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Önfejlesztő Klub-Érzelmi Aromaterápia

Sziasztok! Az önfejlesztés, az újabb lépcsőfokok meglépése sokszor nem megy egyedül! :-) Ezzel így vagyok én is! :-) Mivel nagy szerelmese vagyok a Young Living illóolajoknak, így tudtam, hogy kiválóan fogom használni ezeket az illóolajokat erre is! Kerestem olyan személyt, akinek már meg van a tudása ezen a téren. Már egy ideje követem Ágota munkásságát! 😇 Nagyon szimpatikussá vált számomra az Aroma Freedom Önfejlesztő online Klubja, így jelentkeztem hozzá én is már lassan egy hónapja vagyok jelen így is az életemben és fejlődésemben! :-) Tudom, hogy kicsit (vagy nagyon) misztikusnak véled a soraimat, de rögvest világos lesz! :-) Bizonyára neked is vannak olyan reakcióid, olyan szokásaid, olyan gondolataid, amelyek a gondolataidba beépültek, és mint egy alapprogram a háttérben futnak. Lehet, hogy eljutsz arra a szintre is, hogy jó lenne őket átformálni, de "hogyan"? Erre egy eszköz az illóolajok, amelyek az agyban a Limbikus rendszeren keresztül hatnak az emlékképü

Önfejlesztő klub-saját tapasztalat

 Sziasztok! Ahogy arról már korábban írtam, részt veszek Ágota (Rosenberg N. Ágota) által vezetett Önfeljlesztő klubbjában! Pár hónap saját tapasztalátát osztom meg veled :-) Azért jelentkeztem ebbe a klubban, mert segítőként fontos számomra, hogy én is fejlődjek és ami a legfontosabb elengedjek dolgokat, amelyek történnek velem!  Amikor valaki hozzám fordul én is részese vagyok a változásának. Igaz, hogy én kívülállóként veszek részt a folyamatában, de engem is megérint. Másrészről, mivel hiper érzékeny vagyok (ezért tudok annyira gyorsan és hatékonyan rátalálni mások esetleges megoldására), így a "kinti" életben a hétköznapi történések nagyon nagy hullámokat okoznak bennem. Ez nagyon nehéz, mert sok szituációt eltúlzok, rosszul értelmezek. Már ezzel együtt tudok élni és megtanultam kezelni, de attól még bennem zajlanak a hullámok!😊 A kép forrása:http://eztnezdmeg.com/sziv-alaku-hullam/ Mivel a Young Living illóolajok a mindennapjaim része évek óta, így egyértelmű volt, hog