Ugrás a fő tartalomra

Kiút a lelki terhekből!

 Sziasztok!

Ma egy olyan témát hoztam, amellyel igen sokszor találkozom mostanság. Főleg az elmúlt évek igencsak erőpróbát tettek az emberek lelki-szellemi-mentális világán!

Kezdjük az én belső világommal:

Nem volt egyszerű gyeremekkorom. Napi szintű verések és sok más verbális támatás ért. Akkoriban napló írásával próbálkoztam, ahol kiírtam magamból a lelki-, mentális fájdalmaimat.. Erre anyukám rátalált és elégette, majd megvert. Majd verseket írtam, amelyeknek ugyanaz lett a sorsuk. Egy fordulópont volt az életemben, hogy 19. éves koromban kidobtak otthonról és lábra kellett állnom. Semmilyen segítséggel.

Majd anyukám 30 éves koromban, apukám 36 éves koromban halt meg. Így végig mentem igen sok lelki mélységen, ittam alkoholt már 9 évesen, idegnyugtató szereket 18 éves koromban.

Ez egy kis morzsa a hátteremről, DE!☝ nem azért írtam most le, hogy sajnálj, hanem, hogy tudd, hogy amiket írok majd, azok tényleg működnek!☺

Tudod, én olyan ember vagyok, aki a megoldást keresi👀👭 Te is hasonló vagy? Akkor ez az írás Neked is szól!👇👀

Ami nálam, és azoknál mindig működik, akik hozzám fordulnak:

1. Személyes vagy online találkozásunk

Ekkor feltérképezzük, hogy mit is szeretnél támogatást kérni. Melyek azok a területek, amelyekkel most feladatod van.

2. Megoldás

a., Bachvirág terápia

Virágeszenciák egyénre szabva, amely segít átlendíteni a lelki konfliktusodon. Ez biztonságosan használható várrandósság-, szoptatás-, más egyéb gyógyszerek szedése mellett is!


b., Young Living illóolajok Rád hangolva! Az illóolajok azok, amelyek 20 mp alatt jutnak az agyba az érzelmi központukra hatnak! Képzeld el, hogy az érzelmeid ingadozásást ilyen gyorsan tudjuk más síkra emelni!😊
Ehhez segítség egyrészt  a saját tudásom és tapasztalatom! Másrészről az iTovi mérés! Itt olvashatsz róla


c., Raindrop masszázs/Bibliai olajos masszázs



Fantasztukus, ahogyan a 90 csepp illóolaj felkerül a testre és az mint egy szivacs beszívja magába és a hatóanyagok elkezdenek dolgozni. Volt részem megtapasztalni, hogy miként is tudja oldani a belső felszültséget! Erre mindenkinek szüksége van!

Itt olvashatsz róla többet

d., Légzés-Pranajama módszertana
A légzés az életünk része! Tudatos légzéstechnikákkal (komibálva illóolajokkal és/vagy bachvirágterápiával) megtanulhatod, hogy miként csökkensd a feszültséget a szervezetedben és megold a légzéseddel azt is, hogy a stressz tűrő küszöböd magasabb legyen!
e., Gyógygombák
Egyénre szabott gyógygombák segíteni fognak Neked, hogy a testedben lévő évek óta épített feszültség falak kövekként leguruljanak. Támogatnak abban, hogy jobban viseld a mindennapi feszült hétköznapjaidat!
f., Gyógyteák
Itt is a személyre szabottságon van a hangsúly, amelyek minden nap ott lehetnek veled!
g., Jóga gyakorlatok
Azt tudtak, hogy vannak olyan egyszerű jóga gyakorlatok, amelyeket könnyedén beilleszthetsz a mindennapjaidba és csökkenti a feszültséget? Bizony ezt is át tudom Neked adni!
Ez a kép kb. 13-14 éve készült :-)

7 módszer, amelyet Rád tudok szabni!☺☝


Várlak Szeretettel! ☺







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kinder Pingui torta-vegán

 Készülődtem a 4. kisfiam- Előd születésnapjára, s mivel ő még nem tudja megmondani, hogy milyen tortát szeretne, így találgattunk a többiekkel, hogy mi ízlene neki!😉 Végül a Kinder Pingui-re esett a választás, de ezt ugye miattam vegánosítani kellett... Így szimpatikus kinder pingiu torta receptjét vettem elő és el kezdtem átmódosítani, és a végeredmény csoda finom lett!!😋 Alapja  csokis piskóta, aminek nem szabad, hogy vastag legyen! Így: - 50 g tönköly teljes kiőrlés - 50 g fehér tönköly liszt - 1/4 csomag foszfátmenes sütőpor (DM) - kávéskanál szódabikarbónda -bio - 50 g nádcukor - 25g olíva olaj (nem fog kiérződni) -  pici citromlé (bio) - 1 dl víz A sütőt 180 fokra előmelegítjük, a formát kibéleljük.  Először a száraz alapanyagokat összekeverjük, ehhez adjuk a nedves összetevőket. Majd beleöntjük a formába és tűpróbáig sütjük. Kivesszük, és hagyjuk kihűllni. Addig elkészítjük a két krémes réteget- a csoki ganache és a tejszínes krémet Először a habos réteggel kezdjük! Ehhez szü

Önfejlesztő klub-saját tapasztalat

 Sziasztok! Ahogy arról már korábban írtam, részt veszek Ágota (Rosenberg N. Ágota) által vezetett Önfeljlesztő klubbjában! Pár hónap saját tapasztalátát osztom meg veled :-) Azért jelentkeztem ebbe a klubban, mert segítőként fontos számomra, hogy én is fejlődjek és ami a legfontosabb elengedjek dolgokat, amelyek történnek velem!  Amikor valaki hozzám fordul én is részese vagyok a változásának. Igaz, hogy én kívülállóként veszek részt a folyamatában, de engem is megérint. Másrészről, mivel hiper érzékeny vagyok (ezért tudok annyira gyorsan és hatékonyan rátalálni mások esetleges megoldására), így a "kinti" életben a hétköznapi történések nagyon nagy hullámokat okoznak bennem. Ez nagyon nehéz, mert sok szituációt eltúlzok, rosszul értelmezek. Már ezzel együtt tudok élni és megtanultam kezelni, de attól még bennem zajlanak a hullámok!😊 A kép forrása:http://eztnezdmeg.com/sziv-alaku-hullam/ Mivel a Young Living illóolajok a mindennapjaim része évek óta, így egyértelmű volt, hog

Vegán diótorta

 Mára hoztam egy diótorta receptet!👇 Bármilyen alkalomra elkészíthető, akár hétköznapra is! A formán is lehet változtatni☺ A recept👀 Piskótával kezdünk! Egy 20 cm-es tortaformához: - 100 g teljes kiőrlésű tönköly liszt - 100g fehér liszt (nálam Királybúzaliszt) - 100 g nádcukor - fél csomag foszfátmentes sütőpor - fél teáskanál szódabikarbóna - 4 evőkanál darált dió - bio citromhéj - fél citrom leve - vanília - 200 ml víz - 50g olíva olaj Elkészítése: - Előmelegítjük a sütőt 180 fokra, alsó-felső sütésre. A száraz alapanyagokat összekeverjük. A folyékonyakat is egy pohárban, majd a kettő részt is összdolgozzuk egymással. Készen is van!😊 - Beleöntjük a formába és készre sütjük. Én a villával szoktam megnézni, hogy elkészült-e. - Ennél a tortnál (mivel 3 piskótára volt szükségem, és én nagyon ügyetlen vagyok az egyforma szeletelésben) a tésztát 3 egyenlő részre osztottam. Mindegyiket külön-külön sütöttem ki. Krém összetevői: - kb. 1 l növényi tej (én itthon készítem kókusz-rizs-mandul