Ugrás a fő tartalomra

Az elektroszmog természetes ellenszerei?

 

Manapság már ilyen fajta telefonon nem igazán beszélgetünk egymással😊!

Ha visszagondolunk, akkor akkoriban sem ültek ennyi órát az emberek a telefonnal a kezükben, vagy a számítógép előtt...

Te belegondoltál már abba, hogy minden modern hálózati kütyünknek milyen hatással is van a szervezetünkre?👀

Tájékoztató az elekromágneses terek egészségügyi hatásairól

Több előadást is tudsz találni az interneten ebben a témában! 😊

A sok tanulmányozás után döbben rá az ember, hogy hol is tartózkodik a legtöbbet a nap folyamán? Hol is tartja a telefont?

és a gyerekek?

Az első sokkk után jöhetnek a megoldás keresések!☝

És még több lehetőség kínálkozik ekkor arra is, hogy mennyi minden tudja csökkenteni a hatását az eletroszmognak!😉

Jöjjenek az én tippjeim✌


1. -Belsőleg antioxidánsokkal: NingXia Red ital

kép forrása: Young Living

-Te gondoltál már arra, hogy a gyógygombák is képesek arra, hogy növeljék a testünk védekező képességét?

Erre a tanácsom: GL- Ganoderma Licium és RG (hétköznapi nyelven szólva a fiatal pecsétviasz gomba és az érett ganoderma gomba) napi szinten fogyasztása! Természetesen nem mindegy, hogy melyik cégét vásárolja az ember! Én már 8 éve a DXN gyógygomáib és italait fogyasztom és biztonsággal merem ajánlani! :-)

2. Külsőleg
Jó is lenne, ha kevesebbet használnánk a telefonunkat és a számítógépünket, de ha ez nem megvalósítható, akkor a gyorsan elővehető és alkalmazható illóolajokat használjuk!
Az én ajánlatom, hogy ahol tartozkódsz a legtöbbet, ott beindítod a diffúzort az illóolajjal és már készen is van!
Egy magaddal hordozható diffúzor: AromaGlobe Diffúzor (ha rendelni szeretnél, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot!)
kép forrása:www.youngliving.com


E mellé ajánlom: a rozmaringot, melrose illóolajat!

Sokszor az elalvásunkat az nehezíti, hogy nem eléggé vezetjük le a feszültséget a testünkből! Ha pedig sokat dolgozól eletromos dolgok közelében, akkor neked különösen oda érdemes figyelned!
Erre egy illóolaj tippem a Valor-illóolajkeverék, amelyeket a talpra felkenve támogat téged abban, hogy a gondolataid elcsendesedjenek!

Ha te is úgy gondolod, hogy tenni szeretnél önmagadért vagy családtagjaid egészségéért! Keress bizalommal, hogy személyre tudjuk szabni a gyógygombákat és az illóolajokat!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kinder Pingui torta-vegán

 Készülődtem a 4. kisfiam- Előd születésnapjára, s mivel ő még nem tudja megmondani, hogy milyen tortát szeretne, így találgattunk a többiekkel, hogy mi ízlene neki!😉 Végül a Kinder Pingui-re esett a választás, de ezt ugye miattam vegánosítani kellett... Így szimpatikus kinder pingiu torta receptjét vettem elő és el kezdtem átmódosítani, és a végeredmény csoda finom lett!!😋 Alapja  csokis piskóta, aminek nem szabad, hogy vastag legyen! Így: - 50 g tönköly teljes kiőrlés - 50 g fehér tönköly liszt - 1/4 csomag foszfátmenes sütőpor (DM) - kávéskanál szódabikarbónda -bio - 50 g nádcukor - 25g olíva olaj (nem fog kiérződni) -  pici citromlé (bio) - 1 dl víz A sütőt 180 fokra előmelegítjük, a formát kibéleljük.  Először a száraz alapanyagokat összekeverjük, ehhez adjuk a nedves összetevőket. Majd beleöntjük a formába és tűpróbáig sütjük. Kivesszük, és hagyjuk kihűllni. Addig elkészítjük a két krémes réteget- a csoki ganache és a tejszínes krémet Először a habos réteggel kezdjük! Ehhez szü

Önfejlesztő klub-saját tapasztalat

 Sziasztok! Ahogy arról már korábban írtam, részt veszek Ágota (Rosenberg N. Ágota) által vezetett Önfeljlesztő klubbjában! Pár hónap saját tapasztalátát osztom meg veled :-) Azért jelentkeztem ebbe a klubban, mert segítőként fontos számomra, hogy én is fejlődjek és ami a legfontosabb elengedjek dolgokat, amelyek történnek velem!  Amikor valaki hozzám fordul én is részese vagyok a változásának. Igaz, hogy én kívülállóként veszek részt a folyamatában, de engem is megérint. Másrészről, mivel hiper érzékeny vagyok (ezért tudok annyira gyorsan és hatékonyan rátalálni mások esetleges megoldására), így a "kinti" életben a hétköznapi történések nagyon nagy hullámokat okoznak bennem. Ez nagyon nehéz, mert sok szituációt eltúlzok, rosszul értelmezek. Már ezzel együtt tudok élni és megtanultam kezelni, de attól még bennem zajlanak a hullámok!😊 A kép forrása:http://eztnezdmeg.com/sziv-alaku-hullam/ Mivel a Young Living illóolajok a mindennapjaim része évek óta, így egyértelmű volt, hog

Vegán diótorta

 Mára hoztam egy diótorta receptet!👇 Bármilyen alkalomra elkészíthető, akár hétköznapra is! A formán is lehet változtatni☺ A recept👀 Piskótával kezdünk! Egy 20 cm-es tortaformához: - 100 g teljes kiőrlésű tönköly liszt - 100g fehér liszt (nálam Királybúzaliszt) - 100 g nádcukor - fél csomag foszfátmentes sütőpor - fél teáskanál szódabikarbóna - 4 evőkanál darált dió - bio citromhéj - fél citrom leve - vanília - 200 ml víz - 50g olíva olaj Elkészítése: - Előmelegítjük a sütőt 180 fokra, alsó-felső sütésre. A száraz alapanyagokat összekeverjük. A folyékonyakat is egy pohárban, majd a kettő részt is összdolgozzuk egymással. Készen is van!😊 - Beleöntjük a formába és készre sütjük. Én a villával szoktam megnézni, hogy elkészült-e. - Ennél a tortnál (mivel 3 piskótára volt szükségem, és én nagyon ügyetlen vagyok az egyforma szeletelésben) a tésztát 3 egyenlő részre osztottam. Mindegyiket külön-külön sütöttem ki. Krém összetevői: - kb. 1 l növényi tej (én itthon készítem kókusz-rizs-mandul